בן גביר בממשלה: "אני נחוש לחומת מגן 2"

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בן גביר בממשלה: "אני נחוש לחומת מגן 2"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בישיבת הממשלה: "במזרח ירושלים משך שנים רבות יש חוסר משילות, אני נחוש בדעתי לעשות מבצע "חומת מגן 2" שזה מבצע משילות"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס להודעתו ביום שישי ליציאה למבצע חומת מגן 2, בכניסה לישיבת הממשלה: "אפשר לטאטא את הדברים מתחת לשולחן, אפשר לספר סיפורים, אבל אני לא באתי לכאן כדי להיות שותף בדבר כזה. צריך לומר את האמת. במזרח ירושלים משך שנים רבות יש חוסר משילות, חוסר הרתעה. בשכונות מזרח ירושלים אנחנו לא אוכפים את החוק בצורה מלאה, אין יום שאני לא מקבל שורת התרעות, אין יום שאני לא מקבל על שורת אירועים, ידויי אבנים, בקת"בים, עבירות פליליות ועבירות לאומניות".

"אין לי שום כוונה לעשות הנחות. אני נחוש בדעתי לעשות מבצע "חומת מגן 2" במזרח ירושלים" הצהיר בן גביר. "אין הכוונה להיכנס עם טנקים, אין הכוונה לעשות כל מיני פעולות שהם בתחום של הצבא, אבל אני השר לביטחון לאומי ומשטרת ישראל יכולה, צריכה והנחיתי את המשטרה לעשות מבצע "חומת מגן 2" בירושלים שזה מבצע משילות".

בן גביר פירט את פעולות המבצע: "להיכנס לבתים, יש לנו 150 יעדים, לעצור אותם, לחפש שם, להרוס בתים בלי לחשוש, לתת דו"חות תנועה, להציב משילות בירושלים וזה מה שהנחיתי את המשטרה".

"המשטרה התחילה היום במבצע הזה, זה בעצימות נמוכה, זה יגדל יותר ויותר, יש לי גם בקשות לראש הממשלה, אני רוצה להוסיף כוחות, אבל שאף אחד לא ישלה את עצמו, בלי מבצע משילות במזרח ירושלים, כמו אגב בנגב ובגליל, זה יתפוצץ עלינו, זה יתפוצץ על מדינת ישראל".

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בס"ד
    תעשה דברים בשקט
    לא צריך לדבר
    תלמד מהשמאלנים לעשות. בשקט בשקט